Tisdag

Andra jobbet i svaret och allt kändes mycket bättre, sålde inte så mycker mer än igår men de kändes bättre vilket är positivt. Däremot har jag ännu ondare i halsen, vet inte om de berpor på att jag pratar i telefon åtta timmar om dagen eller vad som hänt. Jag kan iaf prata vilket är huvudsaken. :D konsekvenserna får jag ta senare. Ska vila rösten så fort jag får chansen nu iallafall.

Efter jobbet så träffade jag paulina i stan för att äta ute. :) vi åt pizza på Italia och de var mycket mysigt, gott vare också :D Fick jättefina studentpresenter så tack linis <3

Nu är jag helt slut och måste sova. ni får ursäkta uppdateringen men nu när jag jobbar heltid har jag inte jättemycket ledig tid. men ni får haa tillseende på de, snart kommer de mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0