Måndag

Blev visst inte alls någon uppdatering igår, kan bero på att min syster varit hemma från stockholm och jag ville umgås med henne :)  Såhär har iallafall mina senaste dagar sett ut:
Lördag= Springbreak, eller utanför. Väldigt varm dag så de var mysigt att grilla i solen med mina vänner. Vi hittade trots allt vår egen lilla plätt i skogen där förfesten ägde rum :) Senare på kvällen blev det sådär, vi började nog för tidigt trots allt.
Söndag= Åkte upp till Böda för att sola och bada, första doppet i år och de var mycket skönt =) Solade, åt gott, spelade volleyboll m.m. MYS. Sen var de match mot böda/högby och vi ägde dem i första halvlek och borde avgjort, istället vinner dem :( tråkigt.

Idag så började min utbildning på telia, och de var tufft, mycket information att ta in men de ska nog lösa sig :) skönt iallafall är att de är utbildning och medlyssning nu innan studenten så jag behöver inte oroa mig så mycket, verkar vara väldigt kul iallafall, alla som är där trivs ju iallafall :D

Återkommer med bilder från helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0