Måndag

En dag innehållande mycket :) Shopping, pakethämtning och jobb. De negativa är mitt knä, ont gör det, plus att jag inte gillar att jobba kväll. men de löser sig!

Jobbet gick väldigt bra idag, sålde mer än jag har gjort tidigare men fick några svåra kunder, men det får jag ta imorgon.

Innan jobbet kollade jag in ginatricot för att se om bodyn:a var nedsatta och de var dem inte :( men till min stora förtjusning såg jag att de turkosa bodyn:a faktiskt var på rea, och då slog jag till. 64.50 är ganska bra tycker jag :)


Sen efter jobbet så hämtade mamsen mig och då hade hon hämtat ut vårt paket från H&M, hade beställt en väska och ett linne och de passade perfekt :) nöjd är jag.


Nehe, imorgon börjar jag vid kvart i ett och slutar 21.15, lite segt men de får gå. Man får ju extra pengar när man jobbar kväll. Senn måste jag även säga att det är skönt att jobba när de är så dåligt väder. :D puh, lite tur ska man ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0