Onsdag

Halva jobbveckan och vad händer då? Jo, jag försover mig, 1½ timme kom jag för sent :( ooops, men de är bara att ta nya tag, de kommer inte hända igen. De gick hyffsat bra iallafall idag. Sen träffade jag min linis en stund, hade lite girltalk :) o sen skulle vi handla glass men blev istället att vi gick i affärerna vid giraffen och där hittade jag mig en chockrosa hög kjol :D så den kommer på bild snart plus min nya ring som jag fyndade i måndags =) snart så.. Det var iallafall en mysig dag <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg och lämna en kommentar :-)

Finns tips om smink, kläder och massa annat, plus en massa fina collage och bilder!



Kram Alicia

2008-07-09 @ 21:58:32
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0