Lördag

Första dagen utan mina päron, nu har de flytt till spanien och lämnat mig kvar i ljungbyholm :( lite skönt är det iaf här hemma. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, men senare ska jag kolla kffmatchen och sen ska jag in till stan och mysa med cissi, pizza och tjejsnack. :)

Gårdagen var sjukt kul. Efter jobbet åkte jag hem till majsen och vi hade vår lilla förfest där för oss själva. Sen stack vi in till vallen och där var de fullt med folk som vanligt. Grymt bra kväll återigen. Tack majsen! :)

Såhär var min outfit igår:


fler bilder

Kommentarer
Postat av: lisa.

vilken urgullig kjol! vart har du köpt den? (a)

2008-07-16 @ 21:23:33
Postat av: Sanna svarar:

den är köpt på H&M i kalmar :)

2008-07-16 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0