:)

Jag vet inte vad jag ska säga?
men ibland förstår jag inte på mig människor.
Alla är så olika och det är de som gör varje individ så unik.
Men ibland så blir det så att man missuppfattar
vad någon annan vill. Det är svårt,
Svårt att veta om man gör rätt eller fel,
svårt att veta vad som krävs av en.
På något sätt känns det konstigt,
men jag hoppas allt är löst nu,
har dock en känsla av att det inte riktigt är de
men det är sådant som märks!

Igår blev det melodifestivalen med min monzi :)
sen blev de fest i linsdal, men vi tog de lugnt
Bilresan efteråt var mycket roligare än festen...
Somnade halv fyra kanske?

Idag vaknade vi vid elva, åt frukost och kollade letsdance
Sedan var det dags för match för min del.
Åh, vi vann mot Lagan med 11-2!!
så jävla gutt, och jag satte mitt drömmål.

Ser fram emot en lugn lovvecka med roliga händelser! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0