Onsdag

man slutar aldrig att förvånas..


Onsdag och två dagar kvar till helg, ska bli underbart skönt :) Då är de bland annat inplanerat troligen två matcher, lagfest och träffa clara och paulina. detta ska jag hinna med på tre dagar.. fullt upp med andra ord, och så jag ensam hemma också då pappa&mamma ska till tyskland. Ja de blir nog en bra helg :)

Annars har jag inget att blogga om, har ingen inspiration alls, och de har jag inte heller till julklappar. Ge mig lite tips på vad ni önskar er? Kan vara kul o höra, då kanske man själv kommer på att man behöver de. så ge mig era önskelistor? :)

förresten är leona lewis låt, forgive me, grym. Lyssna här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0