Lördag!

Oj, har inte skrivit på hela veckan trots att jag legat i sängen konstant från måndag till torsdag. Igår gjorde jag något och gick faktiskt till jobbet, vilket var lite osäkert och jag hade väldigt ont i halsen igår. Men sen gurglade jag lite minttu innan jag gick och la mig och de gav resultat. Idag mår jag prima, lagom till lagfesten ikväll :) Wiee.

Nu blir de packa ihop lite grejer, sedan ska jag in och kolla herrarnas match tillsammans me resten av "damerna" och sedan ska vi fixa oss och sedn blir de ladda! :)

här är en bild från förra årets lyckade lagfest, men vi överträffar väl den i år? ;)

Liza och jag

Kommentarer
Postat av: liza

hihi jag tycker allt att den här lagfesten blev bättre, vilket ös, vilken stämmning!

2008-12-21 @ 14:50:02
URL: http://azilliza.blogg.se/
Postat av: Madde

hade du skoj sannis :)?

2008-12-21 @ 17:26:28
URL: http://mcarlsson.bloggsida.se
Postat av: suffe

GOD JUL SANNA! :)

2008-12-23 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0