Gott nytt år!

Ja idag är det alltså nyårsafton och vid tolvslaget är det ett nytt år: 2009. De blir en helt ny omstart och jag har redan ett nyårslöfte. Ja detta året ska jag komma på vad jag vill göra i framtiden och vad jag ska göra av mitt liv. Blir väldigt intressant, väntar på att blixten ska slå ner i mig eller något.

Iallafall, kvällen spenderas hos Liza med malin, karin, jullan, sara och my, sen får vi se vart kvällen leder oss. Hoppas de blir en riktigt bra kväll och de tvivlar jag inte på när vi är i farten. :)

Outfit blir faktiskt förra årets nyårsklänning, den passar perfekt fortfarande och är ju knappt använd

cissi du fick vara med på en liten kant :) hihi

Happy new year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0