GOD JUL!

Hoppas alla haft en underbar dag tillsammans med familjen och släktingar. De är under julen man ska ta tillvara på tillvaron och verkligen njuta, och de, de har jag gjort idag med några fina klappar, god mat och bra sällskap. Jag fick de jag hade önskat mig iallafall plus lite pengar och en rosa resväska! :) plus en julklapp från syrran som är helt knäpp, men ja de skrivet jag inte här.. haha.

Imorgon är de juldagen och då blir de röj!! Ska byta julklappar med maria, cissi och maja och sedan är de fest och förhoppningsvis utgång någonstans, kommer bli en kalaskväll! :)

PS, julfesten i lördags blev utan tvekan lyckad och överträffade förra årets, kolla in min facebook för bilder om ni är intresserade, för jag orkar inte lägga upp några nu. ;)

Kommentarer
Postat av: liza

God Jul gumman!

2008-12-25 @ 02:28:19
URL: http://azilliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0