20 dagar till julafton

Shit, tiden går så himla fort alltså, helt sjukt. Idag är de torsdag och snart är de helg, ska bli grymt skönt faktiskt :) Idag när jag var på ginatricot så hittade jag massa fint och kom på att jag inte varit på stan på längre, kanske blir en shoppingrunda i helgen? Iaf såhär ser min helg ut änsålänge:
fredag - mys med cissi & maria, laga mat och idol :)
Lördag - bortamatch med alaget i rottne
Söndag - Kanske blagsmatch borta i älmhult.
mycket innebandy, men de gillas!!

Har mycket kläder som jag inte använt på länge men som är väldigt fina, så jag har tänkt starta en liten bloppis och se om de är något intresse, mitt första försök är ju kjolen i inlägget här under.

Förresten här är en bild när jag har kjolen på mig, alltså den jag tänkte sälja. Hör av er om ni är intresserade :)

Kommentarer
Postat av: Karro

ja jag såg att det var många som var intresserade :) det var ju faktiskt lite härligt att se. Visste inte att du hade blogg men nu har du en trogen läsare du också ;) hur får du din blogg så snygg egentligen? saknar dig med <3

2008-12-05 @ 07:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0