Ordinary

Ja, en helt vanlig dag.. väldigt trött just nu. Jobbat hela dagen, övertid och sen direkt till träningen. Borde egentligen sova nu, men kan sova lite längre för imorgon börjar jag inte förrän 11.15 =) funderar på att dra till ginatricot en snabbis innan, dem verkar ha rea 29 kronor nu. Måste passa på då ju!

Ananrs är de väl bra med mig, har dock inte så mycket tid över till mina vänner.. känner att de nästan blir för mycket jobb. men de är viktigt nu, måste skaffa mig en bra grund inför framtiden, som  jag för övrigt inte har en aning om vad jag ska göra. får försöka gottgöra alla som jag inte hinner träffa, för vänner är trots allt de viktigaste, de finns oftast alltid kvar.

Nehe nu blev de seröst, dags att sova kanske?

never wanted anything so much, like i do right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0