Ny karriär?

Jaa, idag påbörjade jag nog min karriär som mittback på fotbollsplan :)

Vi mötte smedby idag och vann med 1-0, så jäkla härlig seger så de är inte sant. Jag fick spela mittback för första gången i mitt liv, och ja spelade hela matchen. När jag fick reda på det var jag så skeptisk men de gick så himla bra och de var så kul, längesen de var så roligt att spela :) Så hoppas jag får spela de på söndag också.

Underbart att få den bekräftelsen också, att de flesta sa till mig att jag var grym.. och att jag tillome fick n kram av tränaren för han tyckte jag var så bra. De var kul :)

Lite mycket om mig där men jag är på så himla bra humör nu :)


Bollen är rund, allt kan hända

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

haha:P<33

2008-08-21 @ 17:54:27
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag kommer ihåg första gången jag spelade mittback på en fotbollsmatch.

jag hade ALLTID spelat höger ytter mittfält för vår tränare sa att jag var så jäkla snabb.

sen så ville han prova mig som mittback, för jag var så spel säker och läste spelet bra, inklusive att jag var snabb i hemjobben.

jag fick också en rejäl kram efter matchen, för hant tyckte jag var så bra.

så vann vi den matchen också, härligt.

2008-08-23 @ 18:10:42
URL: http://mikaaelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0