majsen&jag



Gårdagen var jättemysig, precis som på bilden :) Majsen och jag träffades först på stan en runda och sen satte vi oss på kinarestaurang och mös, de var mumsigt. Efteråt blev det bio - mamma mia. den var faktiskt bra :) men ibland blev de lite för mycket musik, de kunde kortat ner låtarna lite, men den var härlig! :) tack för gårdagen majsen <3 kul att du är hemma igen, en sväng iaf.

Idag har jag jobbat, tränat innebandy för första gången och sen har jag även hunnit med att fynda en långärmad vit bomullströja och ett brunt skärp på lindex för 77 kr sammanlagt :) mums.

Imorgon äre rixfm som gäller, ska dit med paulina, karro m.m. de ska bli mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0