Helgen som gått..

Ja de har varit en bra sådan! :)

Fredagskvällen var underbar, med vänner man tycker om var de fest på schemat och vallen var väldigt kul.. om man bortser från en sak, men de är glömt right? jaa, och jag vill inte ens börja tänka tanken på att du snart åker långt härifrån majsen.. men jag kommer efter dig och hälsar på dig senare i höst.

Idag var de en ny match mot bäckebo.. risk för att underskatta dem kändes de som.. Men direkt när vi börjar spela visar vi vilka IFK är.. Vi var överlägsna och resultatet 11-0 därefter. Det resulterade i två mål för min del, som mittback. helt underbart :D och förresten, det är sådan skillnad nu än vad de tidigare.. de är så mycket roligare nu. Och mittback ja, jag gillar min nya plats.

Puss på majsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0