Fredag

Ja igår somsagt va jag ledig från jobbet (eftersom jag jobbade idag) och vi åkte till ön. VI kollade in köpstaden först och där shoppade jag två linner och underkläder och lite smått. Sen handlade vi på ica och hade picknick med lite potatissallad,rostbiff, bröd och vindruvor bla. Riktigt mysigt blev det, trots att vi inte hittade världens bästa plats. :) många undrade nog om vi var knäppa, men de är så vi är och jag gillar det! :) Sen åkte vi in till stan och där fortsatte shoppingen, jag hittade världens kap, en kappa till hösten. Sen skilldes vi åt och medan jag väntade på att pappa skulle hämta upp mig hittade jag en varm stickad kofta på bikbok. ni får se shoppingen imorgon samtidigt som picknickbilderna, orkar inte lägga in dem på datorn nu :)

Nu blir de myskväll!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0