Valborgsmässoafton

hmmf, vaknade och såg vädret idag, moln vart än ögat ser:( Det är så typiskt att de ska vara så på valborg, de är aldrig fint väder då. Men får göra det bästa av situationen ändå. Kvällen kommer iaf bli mycket bra tror jag :) Känns planerat och kul. Vi är 12-14 pers som ska grilla hos en jonte på öland. Bland annat mandii, säven m.m. :)

Det blir först grillning och förfest, senare fest i färjestaden tror jag. Sen får man se vad som händer? Det blir iallafall nattbuss hem kvart över två :)

Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig däremot, jag får panik. Jag har massa kläder men finns inte ngt snyggt som jag vill ha. Kanske lånar något av mandii :) Tror ändå de blir jeans om man ser till vädret. Men Ni får se resultatet här lite senare eller imorgon :)

Ha en bra kväll och festa lugnt ni som ska det! :)


Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas du hade en bra kväll! :)

2008-05-01 @ 12:16:51
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0