Underbart

En underbar känsla, gjorde mål idag i seriepremiären vilket betydde att vi jämna 0-1 till 1-1, och så slutade även matchen. Jag hade dock chansen att i slutsekunderna sätta mitt andra mål så att vi hade vunnit, men man kan inte alltid göra mål. Men återigen, de känslorna jag fick. de bara bubblade i kroppen :) Är ju inte van att göra mål så då blir de extra härligt. Sen att höra efteråt att man gjorde en bra match av många, gör en bara ännu gladare :) nog om matchen.

Imorgon ska jag på planeringskonferens i borgholm med gymnastiken, planera inför kommande termin. men jag funderar på att sluta som ledare, då jag kanske inte har tid till detta. De enda bra är att johanna är där! Vi ses och hörs när jag kommer hem på söndag.

En lycklig sanna
image59

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanna är snygging & jag saknar dig kom hem från jävla utbildningen NU TACK :)

2008-04-26 @ 18:13:50
URL: http://triplem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0