Torsdag

Ännu en solig dag, underbart. :) ta inte slut bara.
vore trevligt med en solig valborg nästa vecka!
Idag har jag haft en lektion i skolan och
efter så övade vi till projektarbetesredovisningen.
Den är imorgon och jag tycker det känns ganska bra faktiskt :)
Efter det så gick cissan och jag på stan och vi köpte varsin klänning.
Likadan från gina, fast i olika färger :P Kostade 149:-
Längden är ungefär till halva låret. Mums på färgen!


Sen har jag även bilder på smyckena jag köpte igår,
som jag ska ha till balen/studenten är de tänkt.
Allting från Albrekts guld, det var tag 3 betala för 2. :)


Ikväll blir det träning och öva inför redovisningen.
Imorgon är de äntligen seriepremiär,
hemma på gröndal klockan 19.00, kom dit vettja och heja! :)


Kommentarer
Postat av: Claris

lägg upp bild på balklänningen? :D vill se!

2008-04-25 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0