Söndag

Hemma efter en helg i borgholm, jag känner mig ganska nöjd. Jag har slutat som ledare i mina grupper, än så länge, sen får vi se vad som händer i höst. Middagen igår var mycket god och så tänka jag visa min outfit då, lånade lite av hannis (A)
sjal från indiska, tshirt och höga shorts ginatricot :)

Efter borgholm idag åkte mamma och jag till lindex, hade 25% rabatt på ett helt köp, så köpte ett par shorts och ett par chinosliknande byxor, lite annorlunda med ganska coola :) dessutom kostade dem bara 60(!) kr så jag är nöjd.



Sen ikväll har jag tränat innebandy igen, mycket kul :) men de är fotbollen som gäller just nu!  Sen har jag kollat andra avenyn, ska fortsätta med det snart. Börjar 12.20 imorgon nämligen :D guuutt äre.

hey baby, de finns ingen annan hannis <3


Blev ett ganska allmänt inlägg om allt möjligt, men så är de ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0