Onsdag

Helt normal dag, inte så mycket att skriva egentligen.
Däremot var träningen inställd bara för att planen var blöt :( trist
Försöker iaf plugga lite ikväll, så jag slipper det i helgen.

Jag vill ha jobbb! Kan inte någon bara ge mig ett jobb nu?!
då hade den gjort mig överlycklig och även gjort att jag sluppit
oroa mig om hur mitt liv kommer se ut efter studenten.

Idag provade jag balklänningen och väska och allt, testade ett par skor
men blir nog att köpa ett par silvriga, passar bättre (A)
Sen provade jag även lisas studentklänning, mössan och skorna.
Shit nu känner jag att de är mindre än två månader kvar, de närmar sig
vilken känsla, jag förstår det inte? tiden bara rinner iväg, känns som jag nyss
började gymnasiet ju? jaa, men de får man acceptera. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0