Helgen

Tänkte sammanfatta helgen lite :)
Fredag - myskväll hos paulina och matilda
Lördag - först stan med föregående och senare fest på öland
Men de var lugnt eftersom jag hade match idag, så jag drack inget
Det gjorde att jag kunde köra bilen så de var bra:)
Förfest i stan hos sofia, sen festen på öland ja, det var skoj allt :)
Söndag - match mot färjestaden, fick spela hela matchen och de gick bra,
fast vi förlorade med 4-1. :( seriepremiär på fredag! ser jag fram emot!
Känner att jag verkligen njutit denna helgen, inte brytt mig om småsaker
liksom, jag har ätit det jag velat och jag har gjort som jag velat. 
           

     du&jag                du&jag

Jag är så besviken på dig, ville inte att de skulle bli såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0