gårdagen

Förbered er på ett långt inläg..

vet inte ens var jag ska börja, det skulle iaf bli en jättebra fredag:
det blev helg, spela träningsmatch och träffa mandii på kvällen.
Men inför sista lektionen förstördes min dag. klant som jag är,
så låser jag in bilnyckeln i bilen :S jag får panik och börjar typ
hyperventilera, Majsen som är med försöker lugna mig och så
ringde jag till pappa&mamma som är i stockholm. Pappa säger
att jag måste åka bussen hem och hämta reservnyckeln och sen åka
bussen in igen. Jag går inte på lektionen men läraren blir sur och jag
får inte skippa lektionen. Då gick jag ut och majsen pratade med henne åt mig
och då blev läraren jättesnäll och ville jättegärna hjälpa till.
Jag ringer till min bror, men har ingen bil, så maja ringer åsa.
Och sån tur så kunde åsa köra mig till  ljungbyholm för att hämta nyckeln
och som jag hade känt på mig, så hittade jag inte nyckeln :( ännu mer panik,
mamma säger att den andra nyckeln också ligger i bilen,
iaf så drar jag ihop alla mina fotbollskläder och tar telefonkatalogen
med mig in till stan och så hittar jag ett nummer och ringer en sån där
gubbe som fixar&trixar. Iaf så var jag i stan kvart i fyra,
hade inte hunnit äta och det var 45 minuter till samlingen. Assistancekåren
kommer inte förrän vid halv fem, de tar väl tio minuter sen fick han ut nyckeln
åt mig. Efter de var jag tvungen att tanka och handla mat, sen kom jag till gröndal
5-10 i fem så missade en del av genomgången.
Matchen sen gick sådär, både upp&ner. Hade väl inte den bästa uppladdningen kanske.
vi förlorade iaf med 3-2 men jag tyckte vi var bättre i andra halvlek :)
Det var iallafall tur att jag tog med mig fotbollskläderna in till stan, annars hade
jag inte kunnat vara med på matchen.



det är sånt här jag kommer skratta åt efter ett tag, fyfasen var längesen jag grät,
fick panik och stressade så mycket. Men det löste sig iaf till slut!
Jag kommer aldrig göra om det, de är en sak som är säker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0