Fredag

Klockan är 15.36 och solen skiner än, idag har de varit sommarväder!
redovisningen gick finemang och evelyn sa att de var bra, så känns kanon!:)
Efter vår egen gick vi runt och kollade på andras, sedan på lunchen gick
vi till Mcdonalds och köpte mcflurry daim med kolasås, muuums.
Sen åkte jag hem och la mig i solen i 45 minuter, så skönt.
Jag kunde till och med ligga i bikini bara, underbart.
Fast solen tog inte så mycket, bara lite på kinderna :)

Nu är det snart dags för min första seriepremiär från start på fyra år!
förra året fick jag knappt spela på matcherna, så de ska bli skoj :)
Gröndals IP 19.00 IFK Kalmar-IFK Borgholm B
Tagga till tusen nuu!

Imorgon bär det av till borgholm för planeringskonferens :/
Så jag missar lagfesten i innebandyn, himla trist :(
Men man får komma igen, fotbollsfesten är iaf flyttad, tack :)


wish us luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0