Fredag

En helt vanlig fredag, himla skönt med helg :)
Ikväll åkte jag till jutnäs, de blev mest hockey.
Men oj vad spännande och HV vann såklart!
jag som inte brukar gilla hockey var faktiskt inne i det till slut,
de är tack vare linis. haha :) Sen "bytte" vi lite kläder kan man säga.
Hade kläder som inte passade mig längre som passade dem
mycket bra, sen så fick jag en grå blus av linis som hon inte använder.
Tack baby!
En mycket bra kväll med mina jutnäs iaf! :)

Imorgon blir det stan med paulina och tilda med kanske? :)
Sen fest av något slag, men vet inte än hur det blir riktigt (A)
Däremot blir det lugnt eftersom jag har match på söndag.

Denna bjuder jag på! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0