äntligen fredag

Fredag, underbart =) och det är vårväder, det tycker vi om.
Nu kan jag koppla av, efter att ha pluggat varje dag denna veckan
så har jag inget att göra till nästa vecka, himla skönt =)
Ikväll 18.30 på fredriksskans är det dags för match igen,
denna gången mot team södermöre och vi ska krosssaa!
Dags för den första vinsten nu tycker jag =)


GRATTIS CISSI 19 år!
du är för bra du =)


och apropå sommar/vår, igår var det endast tio veckor kvar till studenten :O
det kommer gå så jäkla fort! =)
måste därför hitta tyg till min studentklänning mamma ska sy, gaah
börjar bli lite panik nu nästan ;) haha. men de löser sig alltid
Trevlig helg allihopa, det ska jag ha iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0