9:e april

Åh jag börjar få panik, på lördag är det två månader till studenten
och jag har ingen aning vad jag ska göra. Joo, Jag vill jobba&resa,
men problemet är att jag inte har något jobb.
Jag har sök typ 20 jobb men får fasen inget svar och om jag får svar
är det bara negativt, "vi har valt att inte gå vidare med dig".
Det är inte lätt att ha någon erfarenhet om man aldrig får jobb?
Hmm, man får hoppas på det bästa, någon gång ska väl turen vända :)

Värst vad jag har börjat uppdatera bloggen,
skrivit varje dag nu denna vecka :P även om detta blev lite trist
Nu är min syster ska stå sin första allsvenska match
så har mamma&pappa åkt upp så nu är jag ensam hemma,
i sisådär tre-fyra dagar, ganska nice :D
Ikväll blir det träning och litelite plugg, inlämning till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0